Klantcontactsysteem iServe

iServe your business


Een efficiënte klantenservice is essentieel in de strijd om de gunst van de consument. De capaciteit om flexibel, adequaat en oplossingsgericht te reageren op issues van klanten maakt de organisatie slagvaardig en klantvriendelijk. Een belangrijke voorwaarde voor een positieve beoordeling door het publiek!

Een nieuwe dimensie in klantcontact


iServe is een compleet, cloudbased klantcontactsysteem dat 24/7 beschikbaar én gebruiksvriendelijk is voor medewerkers en consumenten. Met alle oplossingsgerichte tools om klanten zo flexibel en efficiënt mogelijk van dienst te zijn. iServe biedt een nieuwe dimensie in klantcontact. Tegen aantrekkelijke tarieven, want je investeert alleen in modules die je ook écht nodig hebt!

Klantgerichte software as a service

Optimaal klantgericht zónder de IT-rompslomp? Iserve biedt de garantie dat je beschikt over de beste oplossing die bovendien altijd optimaal functioneert. De aanschaf van de hardware en de aanschaf, installatie en het onderhoud van de software wordt voor je geregeld door onze specialisten. Zorgeloos en zonder hoge licentiekosten.

Complete klantcontactoplossing

iServe is een complete en veelzijdige klantcontactoplossing met een groot aantal functionaliteiten, dat bovendien op basis van behoefte eenvoudig is uit te breiden. Het systeem biedt heldere rapportagemogelijkheden, de routing van inkomende gesprekken kan worden beheerd en de kennisbank maakt relevante casus- en klantinformatie in één oogopslag duidelijk voor medewerkers. De snelheid van het systeem minimaliseert de wachttijden voor de kant.

Omnichannel beheer

Het beheer van social media als onderdeel van marketingcommunicatie wordt makkelijk en overzichtelijk. iServe maakt een structurele en efficiënte omnichannel-benadering mogelijk. De mogelijkheden voor het beheer van social pages, het voeren van chatgesprekken en het monitoren van diverse social media maken iServe tot een krachtige en flexibele tool.

Gebruiksvriendelijk en efficiënt

iServe is snel en makkelijk als totaaloplossing te implementeren in elk klantcontactcentrum. Het systeem biedt een overzichtelijke portalomgeving en is uiterst toegankelijk en vriendelijk in het gebruik. In combinatie met de beschikbare trainingscursus en trainingsvideo’s is de inwerktijd voor medewerkers minimaal.

Optimale flexibiliteit

iServe bestaat uit modules die in de meeste gevallen individueel kunnen worden ingezet. Maar ze ontlenen hun functionaliteit vooral uit de ongekende combinatiemogelijkheden met de andere modules. Zo kan het systeem naar behoefte worden uitgebreid met de functionaliteiten die voor de organisatie ook écht van toegevoegde waarde zijn.

Overal en altijd beschikbaar

iServe is een multifunctioneel cloudbased systeem. Het is 24/7 bereikbaar en in te zetten om klanten maximale flexibiliteit en service te bieden. Bovendien is iServe responsive en dus te gebruiken vanaf alle mogelijke devices.

De voordelen van iServe

  • Totaaloplossing zonder zorgen
  • Modulair en schaalbaar
  • Hoog veiligheidsniveau
  • Minder inwerktijd per medewerker
  • Gebruiksvriendelijke omgeving = hogere efficiency
  • Responsive en 24/7 beschikbaar
  • Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
 

Verhoog de kwaliteit van je serviceorganisatie


iServe is een veelzijdige, modulaire totaaloplossing die de efficiency van klantcontactcenters verhoogt. Het modulaire systeem kan naar behoefte worden ingericht met gespecialiseerde modules en waar nodig worden ingebed in bestaande CRM-systemen. Ifective ontwikkelde modules als werkbaar antwoord op vragen uit de dagelijkse praktijk van klantcontactcentra.

Casemanagement (CRM-module)

De communicatie met klanten zo overzichtelijk en uniform mogelijk uitvoeren? Onze Casemanagement-module brengt in één oogopslag de juiste casusgerelateerde informatie in beeld én biedt een uniform communicatietemplate voor klantencontacten. De kostenaantrekkelijke CRM-module maakt het snel en eenvoudig om klanthistorie, -gegevens en afspraken efficiënt te beheren.

Social Media Integration

Overzichtelijk beheer van social media zorgt voor een veelzijdige, klantvriendelijke, pro-actieve en vooral positieve online presence. De integratie van onmisbare functionaliteiten, zoals het beheer van social mediapagina’s, chatfuncties, whatsapp en realtime monitoring maken de Social-module tot een waardevolle tool om webcare vorm en inhoud te geven.

Easy Rapport

Met Easy Rapport wordt het vormgeven, opstellen en desgewenst uitdraaien van rapportages eenvoudig en overzichtelijk. Uitbreiding met een Business Intelligence omgeving maakt persoonlijk maatwerk in rapportage mogelijk (Self Service Rapportage). Bovendien kunnen afdelingsspecifieke cijfers inzichtelijk worden gemaakt voor managers om elkaar scherp te houden en volledig transparant te kunnen opereren.

Service on Demand (24/7 Support)

Met onze Service on Demand-module geef je jouw service de ultieme flexibiliteit en bereikbaarheid. Klanten kunnen via een gebruiksvriendelijk portaal inloggen voor 24/7 support. Om ook inhoudelijk up-to-date te kunnen reageren is deze module gekoppeld aan de Ifind-module. En met de chatbot van de module Social Media Integration maak je het systeem optimaal klantgericht.

Intelligent Routing

Klantencontacten ‘slim’ verwerken voor optimale klantvriendelijkheid? Onze Intelligent Routing herkent de geregistreerde informatie van de inkomende contacten en stuurt deze direct naar de juiste medewerker. In combinatie met de module casemanagement opent het systeem tegelijk de klantgegevens en historie om de klant optimaal van dienst te kunnen zijn. Bovendien kan Speech-to-tekst worden ingezet om de informatie overzichtelijk te registeren.