Kennisbank iFind

Klanteninformatie effectief gebruiken


Een voorbeeld van een oplossing die wérkt? Ifective ontwikkelde Kennisbank iFind, een cloudapplicatie die gefragmenteerde informatie uit verschillende bronnen overzichtelijk bij elkaar brengt en toegankelijk maakt. Met slechts één applicatie kunnen medewerkers van bijvoorbeeld klantcontactcentra veel sneller de juiste informatie vinden. En inzetten!

Een efficiencyslag in dienstverlening


Kennisbank iFind maakt voor organisaties zoals callcenters, klantcontactcentra, servicedesks en e-commerce organisaties een flinke verbetering van de dienstverlening mogelijk. Informatie is online en on-demand beschikbaar. Dat werkt optimaal efficiënt en kostenbesparend!

Krachtige zoekfuncties

De webbased Kennisbank iFind is een laagdrempelige en gebruiksvriendelijke applicatie die vanaf elke werkplek online toegankelijk is. Met de krachtige zoekmachine, die informatie snel indexeert volgens vooraf ingestelde zoekwaarden, heeft elke gebruiker direct toegang tot relevante gegevens.

Tags en belscripts

Met het koppelen van tags zijn FAQ’s snel te vinden en uniform te beantwoorden. Ook belscripts kunnen worden toegevoegd. Daarmee hebben callcentermedewerkers beschikking over uniforme informatie om klanten direct de juiste antwoorden te kunnen geven. Een efficiënt proces dat zorgt voor een aanzienlijke besparing in tijd en moeite!

Onderdeel van het Knowledge Framework

Kennisbank iFind is gebaseerd op de ‘bouwblokken’ uit ons Knowledge Framework. De functionaliteit is uitgebreid getest en voldoet aan alle voorwaarden die gebruik in de praktijk stelt. Het Knowledge Framework is bovendien responsive en ondersteunt het gebruik op elk mogelijk device.

Snel de juiste info

Medewerkers zijn vaak ontevreden over de performance van applicaties waarmee ze werken. Het vinden van correcte klantinformatie gaat moeizaam omdat informatie vaak versnipperd is opgeslagen in diverse backoffice systemen. Met Kennisbank Ifind is het uniforme antwoord op elke vraag snel en direct beschikbaar.

Extra functionaliteiten

Kennisbank iFind is een flexibele standaard basisapplicatie voor klantcontactcentra die naar behoefte kan worden uitgebreid met extra modules voor verschillende functionaliteiten.

De voordelen van onze Kennisbank iFind

  • Bundelt versnipperde gegevens
  • Structureert informatie
  • Maakt info toegankelijk
  • Besparing in tijd
  • Tevreden klanten én medewerkers